Protestantse Gemeente Doorwerth-Heveadorp

Proeverij Zomerweek 2024 Proeverij Zomerweek 2024
Zaterdag 15 juni van 17.00 - 18.30 uur in Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Op zaterdag 15 juni tussen 17 en 18.30 uur willen we de deuren van het Zomerhuis 2024 al even openen. Het Zomerhuis willen we vullen met het denken en voelen van Ubuntu. Ubuntu is Afrikaans voor levenskracht, waarin jij en ik ons met elkaar verbonden voelen, in nauw contact met de aarde.

We willen bij de proeverij insteken op ervaring. In een omgeving van lekkere hapjes en drankjes kunnen we proeven van muziek maken en genieten, dans en beweging, kunstzinnige vormgeving, informatie en ontdekkende gesprekken.

De toegang is gratis. Voor de drankjes vragen we een vergoeding.

Iedereen is welkom. Kerklid, lid van het Odensehuis, of niet.

Pastoraatstelefoon

De kerk is open

Open kerk
Maandag en donderdag kunt u van 10.00 tot 12.00 uur bij ons binnenlopen voor een
gratis kop koffie of thee en een praatje.

Kerkblad
Het kerkblad van de Ontmoe-tingskerk komt 10 keer per jaar uit. Wilt u een proefnummer ontvangen of zich abonneren stuur dan een e-mail naar de redactie

Kopijdatum kerkblad septemter
2 september vóór 12.00 uur