Protestantse Gemeente Doorwerth-Heveadorp

Alzheimer café Regio Renkum Alzheimer café Regio Renkum
Woensdag 23 oktober van 19.30-21.30 uur in Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Dit Alzheimer Café is voor mensen met dementie, hun partners, familieleden, vrienden en andere belangstellenden. Elke vierde woensdag van de maand behalve juli, augustus en december. De zaal is open vanaf 19.00 uur.

Inloop vanaf 19.00 uur De toegang is gratis.

Meer informatie bij Hans Straus: hans.straus@altzheimervrijwilligers.nl

THEE MET THEMA IN OOSTERBEEK THEE MET THEMA IN OOSTERBEEK
Zondag 27 oktober 16.00-17.30 uur in de Vredebergkerk, Van Tooulon v.d. Koogweg 3, Oostertbeek

De geschiedenis en actualiteit van de Baltische staten

De Baltische landen kennen een boeiende, maar ook uiterst gecompliceerde geschiedenis. Eeuwenlang zijn de Esten, de Letten en de Litouwers de speelbal geweest van de hen omringende mogendheden. Denen, Zweden, Baltische Duitsers, Polen en Russen hebben hun stempel op deze Oostzeelanden gedrukt. Maar desondanks hebben ze hun eigen taal en cultuur weten te behouden. Lezing door Frederik Erens,

Vrijwillige bijdrage

Repair Café Doorwerth Repair Café Doorwerth
Zaterdag 2 november van 13.00-15.30 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Waardeer het, repareer het
Op de eerste zaterdag kunt u kapotte apparatuur, kleding, kleine meubels of fiets laten repareren door enthousiaste vrijwilligers. U blijft aanwezig tijdens de reparatie en drinkt gezellig een kop koffie of thee.

Is de reparatie gelukt? Dan is een vrijwillige bijdrage welkom.

Informatie: Joke Cost Budde  026-3515680

Koffie met een oortje Koffie met een oortje
Dinsdag 12 november van 10.00-11.30 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Iedere tweede dinsdag van de maand (dus ook in de vakanties) ontmoeten wij elkaar onder het genot van een kopje koffie. Er is volop gelegenheid om met elkaar te praten en er is altijd een luisterend oor.

Vervoer: Toos Snijders tel. 0263332700

Bijbelkring Bijbelkring
woensdag 20 november van 14.45-16.30 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Praten met Prediker
Iedere tweede woensdag van de maand  komen wij bij elkaar om samen, onder leiding van ds. Inge de Jong, een Bijbelgedeelte te verkennen. Ieders inbreng is belangrijk. Er is ook aandacht voor een gezellige en ontspannen sfeer. We zullen ons gaan verdiepen om het boek Prediker.

Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Op adem komen Op adem komen
Donderdag 21 november van 10.00 – 13.00 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Muziek, verhalen, gezelligheid en een goede maaltijd
Deze bijeenkomsten worden in aangepaste vorm voortgezet. Kom genieten van muziek, gesprekken en gezelligheid.
Na het programma gaan we samen aan tafel voor de lunch.

Kosten: € 10,- euro op de dag contant te betalen

Opgave: Siny van Pijkeren tel.: 06-43900522

Pastoraatstelefoon

De kerk is open

Open kerk
Elke maandag bent u bij ons van 10.00 tot 12.00 uur van harte welkom voor een gratis kop koffie of thee en een praatje.

Kerkblad

Het kerkblad van de Ontmoe-tingskerk komt 10 keer per jaar uit. Wilt u een proefnummer ontvangen of zich abonneren stuur dan een e-mail naar de redactie

Kopijdatum kerkblad november
4 november vóór 12.00 uur