PKN
Protestantse Gemeente Doorwerth-Heveadorp

Op adem komen Op adem komen
Donderdag 21 maart van 10.00 – 13.00 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Muziek, verhalen, gezelligheid en een goede maaltijd
Deze bijeenkomsten worden in aangepaste vorm voortgezet. Kom genieten van muziek, gesprekken en gezelligheid.
Na het programma gaan we samen aan tafel voor de lunch.

Kosten: € 10,- euro op de dag contant te betalen

Opgave: Siny van Pijkeren tel.: 06-43900522

THEE MET THEMA IN OOSTERBEEK THEE MET THEMA IN OOSTERBEEK
Zondag 24 maart om 16.00-17.30 uur in de Vredebergkerk, Van Toulonn van der Koogweg 3, Oosterbeek

Botsende visies op de democratie
Diverse ontwikkelingen zorgen voor onrust bij velen van ons. De val van het IJzeren Gordijn eind jaren ’80 leidde tot het gevoel dat de hele wereld het succesvolle model van de Westerse democratieën zou gaan omarmen. Het liep anders: de opkomst van een autocratisch China, on­verwachte politieke ontwikkelingen in de VS, vijanddenken van Rusland. Ook in Europa zien we versterking van maatschappelijke krachten die leiden tot tweedeling. Kortom een enorme opkomst van botsende visies. Inleider is James Kennedy.

Vrijwillige bijdrage

Alzheimer Café regio Renkum Alzheimer Café regio Renkum
Woensdag 27 maart  van 19.30-21.30 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Dit Alzheimer Café is voor mensen met dementie, hun partners, familieleden, vrienden en andere belangstellenden. Elke vierde woensdag van de maand behalve juli, augustus en december. De zaal is open vanaf 19.00 uur.

Het programma is van 19.30 - 21.30 uur. De toegang is gratis.

Repair Café Doorwerth Repair Café Doorwerth
Zaterdag 6 april van 13.00-15.30 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Waardeer het, repareer het
Op de eerste zaterdag kunt u kapotte apparatuur, kleding, kleine meubels of fiets laten repareren door enthousiaste vrijwilligers. U blijft aanwezig tijdens de reparatie en drinkt gezellig een kop koffie of thee.

Is de reparatie gelukt? Dan is een vrijwillige bijdrage welkom.

Informatie: Joke Cost Budde  026-3515680

Koffie met een oortje Koffie met een oortje
Dinsdag 9 april van 10.00-11.30 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Iedere tweede dinsdag van de maand (dus ook in de vakanties) ontmoeten wij elkaar onder het genot van een kopje koffie. Er is volop gelegenheid om met elkaar te praten en er is altijd een luisterend oor.

Vervoer: Toos Snijders tel. 0263332700

Bijbelkring Bijbelkring
woensdag 10 april van 14.45-16.30 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Ga mee... met Paulus
Iedere tweede woensdag van de maand  komen wij bij elkaar om samen, onder leiding van Asseliena de Haan, een Bijbelgedeelte te verkennen. Ieders inbreng is belangrijk. Er is ook aandacht voor een gezellige en ontspannen sfeer.

Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Op adem komen Op adem komen
Donderdag 18 april  van 10.00 – 13.00 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Muziek, verhalen, gezelligheid en een goede maaltijd
Graag nodigen wij jullie weer uit om samen Op Adem te Komen. We beginnen met koffie en iets lekkers erbij. Daarna komt Karianne Brouwer en zal met haar fantastische vioolspel kerstmuziek ten gehore brengen. Rond 12u gaan we samen lunchen.

Kosten: € 10,- euro op de dag contant te betalen

Opgave: Siny van Pijkeren 06-43900522

Bijeenkomst Doorwerthse Gemeenschap Bijeenkomst Doorwerthse Gemeenschap
Zaterdag 20 april van 11.00-13.00 uur in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Leden van de voormalige Rooms-katholieke kerk in Doorwerth organiseren elke derde zaterdag van de maand een bijeenkomst. Er is ruimte voor stilte, gebed, zang en een overdenking.

Na de viering is er tijd voor een kopje koffie en een eenvoudige lunch.

Iedereen is van harte welkom

15e Kerkenbeurs in Houten 15e Kerkenbeurs in Houten
Vrij 22 en za 23 maart om 16.00-17.30 uur in de Expo Houten, Meidoornkade 24, Houten

15e Kerkenbeurs
Circa 90 exposanten. Ruim 30 workshops en presentaties.

Interesse?  Zonder entreeticket geen toegang. Vraag een gratis toegangsbiljet aan bij onze scriba: scriba@ontmoetingskerk-doorwerth.nl  De scriba kan u vertellen wie er nog meer heen gaan, is wel zo prettig met samenreizen.

klik hier voor meer informatie

Pastoraatstelefoon

De kerk is open

Open kerk
Maandag en donderdag kunt u van 10.00 t0t 12.00 uur bij ons binnenlopen voor een
gratis kop koffie of thee en een praatje.

Kerkblad
Het kerkblad van de Ontmoe-tingskerk komt 10 keer per jaar uit. Wilt u een proefnummer ontvangen of zich abonneren stuur dan een e-mail naar de redactie

Kopijdatum kerkblad april
2 april vóór 12.00 uur