Protestantse Gemeente Doorwerth-Heveadorp

Kerkenraad Kerkenraad

De Kerkenraad en de gemeente zijn te typeren als pluriform en kritisch.
De werkzaamheden van de kerkenraad kenmerken zich door:
  • het traditionele en het nieuwe te combineren en met enthousiasme over te dragen;
  • veel nadruk te leggen op de verkondiging, het bezoekwerk;
  • het belangrijk te achten als bestuursorgaan de gemeente te vertegenwoordigen en de belangen van de gemeenteleden te behartigen op de gebieden van dienen, leren en vieren;
  • er naar te streven om in zijn vergaderingen bezinningsmomenten in te lassen.
De Kerkenraad vergadert als regel zes maal per jaar. Eén ouderling is specifiek belast met het voorzitterschap. Het moderamen bestaat uit de voorzitter van de  Kerkenraad, een vertegenwoordiger van het College van Kerkrentmeesters, alsmede de predikant  en de scriba van de Kerkenraad.

Contact: scriba@ontmoetingskerk-doorwerth.nl

Preekvoorziening Ontmoetingskerk Preekvoorziening Ontmoetingskerk

Contact: Bart Jan Modderman Jansen, bartjmj79@kpnmail.nl of 026-4822436 ('s avonds)

Pastoraatstelefoon

De kerk is open

Open kerk
Maandag en donderdag kunt u van 10.00 t0t 12.00 uur bij ons binnenlopen voor een
gratis kop koffie of thee en een praatje.

Kerkblad
Het kerkblad van de Ontmoe-tingskerk komt 10 keer per jaar uit. Wilt u een proefnummer ontvangen of zich abonneren stuur dan een e-mail naar de redactie

Kopijdatum kerkblad april
2 april vóór 12.00 uur