Protestantse Gemeente Doorwerth-Heveadorp

Meditatiewandeling in de Vredesweek Meditatiewandeling in de Vredesweek
zaterdag 23 september van 9.30 – 13.30 uur . Start in de Ontmoetingskerk, Bentincklaan 7, Doorwerth

Een nieuwe mantel der liefde
We verzamelen om 9.30 uur in de Ontmoetingskerk. Om 10 uur precies begint het programma. We gaan vanaf de kerk met de fiets of auto naar Wolfheze. Onze wandeling begint bij het Glider Pilot Monument op de hoek van de Wolfhezerweg en de Sara Mansveltweg. Na afloop lunchen we samen in B&B de Heerlijkheid Wolfhezerweg 84 in Wolfheze. Je hoeft dit keer dus geen lunch mee te nemen.

Kosten: € 7,50,- euro inclusief lunch

Informatie: Susan Cleveringa via vent@ontmoetingskerk-doorwerth.nl

Pastoraatstelefoon

De kerk is open

Open kerk
Maandag en donderdag kunt u van 10.00 tot 12.00 uur bij ons binnenlopen voor een
gratis kop koffie of thee en een praatje.

Kerkblad
Het kerkblad van de Ontmoe-tingskerk komt 10 keer per jaar uit. Wilt u een proefnummer ontvangen of zich abonneren stuur dan een e-mail naar de redactie

Kopijdatum kerkblad septemter
2 september vóór 12.00 uur