PKN
Protestantse Gemeente Doorwerth-Heveadorp

Werkgroep Groene Kerk Werkgroep Groene Kerk

Werkgroep Groene Kerk
De Ontmoetingskerk is een ‘Groene Kerk’. Dit betekent dat we ons verbonden hebben aan de missie van Groene Kerken Nederland: we zetten ons actief in voor duurzaamheid, sociale rechtvaardigheid en het ‘vergroenen’ van onze gemeente. Dit doen we vanuit de opdracht van God, en met de Bijbel als bron.

Op www.groenekerken.nl lezen we hierover: 'Vanuit een besef dat de aarde van God is en er hoop is voor de schepping, willen groene kerken zoeken naar een manier van leven die hieraan recht doet. Als volgers van Jezus Christus willen we Zijn voorbeeld naleven, in verbondenheid met God, onze medemensen en de hele schepping.

Als werkgroep zetten we hiervoor kleine en grotere, concrete stappen. We komen één keer per 6-8 weken bij elkaar. Wilt u meedoen? Wees welkom!

Meer informatie:  groenekerk@ontmoetingskerk-doorwerth.nl

Repaircafé in de Ontmoetingskerk Repaircafé in de Ontmoetingskerk

Waardeer het, repareer het
Op de eerste zaterdag van de maand kunt u kapotte apparatuur, kleding, kleine meubels of fiets laten repareren door enthousiaste vrijwilligers. U blijft aanwezig tijdens de reparatie en drinkt een kop koffie of thee.

Is de reparatie gelukt? Dan is een vrijwillige bijdrage welkom.

Informatie: Joke Cost Budde  026-3515680

Pastoraatstelefoon

De kerk is open

Open kerk
Maandag en donderdag kunt u van 10.00 tot 12.00 uur bij ons binnenlopen voor een
gratis kop koffie of thee en een praatje.

Kerkblad
Het kerkblad van de Ontmoe-tingskerk komt 10 keer per jaar uit. Wilt u een proefnummer ontvangen of zich abonneren stuur dan een e-mail naar de redactie

Kopijdatum kerkblad april
29 april vóór 12.00 uur